bercuti tanpa notis...

salam...arini dh nk masok 2 hari aku di penempatan baru...rindu plak kt umah lame..tapi ape yg lpas kne lah biarkan lepas...kalau tak, tak jadi kje la aku...huhuhuh...

dulu kt umah lame, sumtimes sorang2 jgak..tapi maybe ade marjina..tapi skang, kt umah baru, ya ampun..tuhan saje yg tau btape bosan nye aku..tapi nk buat camne,kne la hadap jgak...

actually aku masih lg dlm tempoh penat+murung..baru slesai kmas bilik dan umah smalam..pkol 6 baru tdo..arini spatotnye kne serahkan gambar2 yg aku shoot sabtu lpas..tapi bos smentara aku plak masok spital kne denggi...harap2 tak serious..and aku doakan agar die cpat sembuh..

skang ni, aku masih lagi dlm tempoh mengumpulkan idea utk mini workshop, tapi ade beberape masalah yg membuatkan aku agak slow utk melaksanakan dgn cpat..

dlm mase yg same, aku tgh kumpolkan seberape banyak karya dari yg baru smpai lah yg lame utk dijadikan portfolio terbaik..insya allah dlm mase terdekat ni akn slesai smue...

till then...wassallam...

1 comment: